söndag 4 december 2011

312.

Hello, det här är vad jag hade på mig idag, så sjukt att man kan ha på sig en tunn höstjacka i december, vad hände där?



















Kavaj/H&M - Skor/Skopunkten - Skinnbyxor/SistersPoint - Tröja, Skjorta/Loppis - Ringar/JC




Nu har jag sett alla avsnitt av vampire diaries och jag vill se mer, men det finns inget mer!! Jag har redan abstinens, älskar denna serie och är helt nerkärad i Stefan! Ta det inte personligt peran;)



Annars idag så har Anna bjudit på adventsfika och så har jag och Per fixat med lite saker här hemma, bla så har jag klippt både hans och mitt hår och jag är så sjukt sugen på att klippa av mig håret men eftersom jag vill ha en lång tjock fläta på bröllopet så måste jag vänta. Får se om jag kan vänta eller om det ryker, kliar verkligen i fingrarna. Det är så fruktansvärt jobbigt att ha så här långt hår även om jag tog bort 5cm idag så syns det inte ens. Nej nu blir det sängen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar