onsdag 30 november 2011

309.

Hallå, jag ligger i sängen och ska precis sova men först tänkte jag lägga in dagens och dela med mig av en pinsam historia från tidigare idag.



Jag och Per var på Clas Ohlsons tidigare idag och handlade värmeljus. Jag stod i kassan och betalade och Per gick ner för att packa in varorna och jag tänkte inget mer på det. När jag har betalat och är påväg emot honom så blir jag irriterad för att jag tycker det är onödigt att slösa på påsar då vi redan hade en stor påse att lägga ljusen i.


-Vad fan tog du en påse för, så jävla onödigt.

-Jomen det blev så nu.

- Du dödar moder jord ännu snabbare nu. Och så behöver vi inga fler påsar hemma vi har tillräckligt många,

- Scchhh.



Och sen var vi ute ur butiken då fick jag veta att den stackars praktikanten som stod och såg livrädd ut, packade ner kundernas varor i påsar. Och ja han hörde varenda ord jag sa.. Jag och min stora trut!!! Jag lyckas alltid med att säga fel saker vid fel tillfälle, men som min älskling brukar säga det är det som är charmen med mig;)Skor/DinoDirect - Tröja/Romwe - Jeans/Cubus - Halsband/Loppis



Hehe jag känner mig som en blandning av Sailormoon och en porrskådis från 70talet i den frippan. Men det var roligt att testa något nytt!

2 kommentarer:

  1. Kul att du kör på jeans igen! :D

    SvaraRadera
  2. Ja visst är det, trivs som fisken i vattnet i dem!

    SvaraRadera