måndag 28 november 2011

306.

Godkväll, jag suger på uppdatering men det har varit några tunga dagar för mig och då orkar man helt enkelt inte med någonting förutom att försöka andas och ta sig igenom dagen. Jag startade ju den här bloggen för att försöka fokusera på något kul och vända min vardag lite grann och hitentills har det fungerat bra men jag har av olika skäl kommit in i en lite tung period nu. Jagg kommer absolut inte att sluta med den här bloggen för den har fått mig att bli mycket gladare och mer utåt än vad jag hade kunnat hoppas på! Jag är bara inne i en liten svacka nu och kommer att lägga upp bilder och uppdatera så mycket som jag bara orkar och kan och hoppas att någon stannar kvar med mig här för jag tycker verkligen att det är kul!!






Nu över till något roligare om det överhuvudtaget finns en enda själ där ute som orkade läsa igenom allt det där, hehe.
Kläder och en dagens från i fredags!

Jacka/VeroModa - Jeans/Cubus - Boots/DinSko - T-shirt/Lindex - Väst/Marknad i Sydafrika - Fjäderörhängen/Ur&Penn




Jag gillar verkligen alla plagg jag har på mig på den här bilden och några av dom har varit med väldigt flitigt sedan jag köpt dem. De här bootsen är ju en av mina absoluta favoritskor, jag älskar dem och gillar att de har lite Isabel Marant feeling över sig, jag skulle använda dem jämt om det inte vore för att det alltid är så dåligt väder här. Västen är så sjukt överanvänd och lätt ett av mina topp tio mest använda plagg i hela garderóben. Och jackan köpte jag på VeroModa för sex år sedan och den är en av mina absoluta favorit vinterjackor genom alla tider. Det brukade vara en jättestor fuskpälskrage på den men den är tyvärr borta. men fortfarande så tycker jag att jackan är helt underbaar. Jag älskar bruna nyanser och manchester så check på den! Sen gillar jag att den ger ifrån sig lite sådär sköna almoustfamous vibbar. Miss Penny Lane hade lätt kunnat strutta fram i den där jackan. Och så kan man ju byta ut skärpet i midjan det gör ju jackan ännu mer spännande. Jag skulle kunna rabbla upp tusen saker till jag älskar med den här jackan men jag tror att budskapet kommit fram, hehe. Nej nu ska jag sova, godnatt:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar