onsdag 23 november 2011

304.

Godkväll, vi kom alldeles precis hem från en springtur och har hunnit med att träna lite här hemma också. Nu blir det strax duschen så jag tänkte passa på att slänga in en dagens medans Peran lyfter skrot!

Idag har jag varit väldigt färgglad, vilket jag gillar att vara, ibland! Känns som att jag alltid har på mig den här jackan och dessa skor, men jackan är ju så himla snygg och skorna är kanske de skönaste skorna med så hög klack som jag någonsin gått i!!!! Ett problem jag har med att fota numera är att det börjar bli väldigt kallt ute för att ta kort. Jag kan knappt hålla munnen still från att hacka tänder då jag fryser så lätt. Det är nog dags att röja upp ett hörn här inne snart så att vi kan knäppa kort där:)
Skinnjacka/Ebay - Jeans/Cubus - Skor/NewYorker - Armband/GinaTricot - Ringar/H&M,Lindex

2 kommentarer: