måndag 7 november 2011

272.

Hello, har nyss varit på stan och letat efter en ampelkruka. Hur svårt ska det vara att hitta en jävla hängkruka???!!! Tydligen omöjligt. Finns inte någonstans. Har kollat överallt. Och då menar jag verkligen överallt. Blomaffärer, åhlens, ica, coop, boom, rusta, Ö&B, loppisar, ALLLLLTTT!!!! Men neeeej, jag får helt enkelt skita i att hänga upp min hängblomma.








Över till något lite roligare. Såhär ser jag ut idag! Väska, Fluga, Byxor/Loppis - Skjorta/Farmors gamla - Jacka/H&M - Skor/Skopunkten


Jag blev lite inspirerad av Carrie ala sex and the city idag. Tänkte på när hon var tärna till stanley och gjorde min egen version av det hela. Känner mig riktigt stilig i Pers velourfluga! Hade jag varit en kille hade jag använt flugor till allt, så himla fint:)

3 kommentarer:

  1. Riktigt koolt med fluga. Visst var det samma fluga som den där sköna kille hade, han som spelade gitarr på en av bilderna tidigare ;)

    SvaraRadera