tisdag 1 november 2011

256.

Hallå där, vi ska strax sova men innan jag går och lägger mig tänkte jag dela med mig av mina topp tre i inspiration och val av brudklänning! Och ja jag har bytt inriktning av klänning. Vi ska gifta oss i mitten av juli, det vore ju döden att ha en långärmad klänning då!! Alternativ ett: En Elie Saab lookalike i ivory eller champagne hade inte varit helt fel för ett bröllop i det gröna, och det lilla släpet är ju helt underbart! Undrar bara vad den äldre generationen säger om att den är lite genomskinlig?!


Alternativ två: En Christian Dior lookalike i nudefärgat med lite fint sparkle sparkle på. Inte allt för häftig men åhh så vacker!


Alternativ tre: En Valentino lookalike med allt glitter en tjej kan behöva för en livstid. Och alla tjejer bör ha lite glitter lite nu och då, frågan är bara om den rätta dagen för det är bröllopsdagen? Men som mitt hjärta hoppar dubbla slag av denna glitterbomb!!


Jag kan inte bestämma mig. Klänningarna är oerhört fina alla tre och de har sin egna charm alla tre. Och de hade passat in i vårat tema alla tre ja mer eller mindre i alla fall. Nu är bara frågan vilken ska jag välja, jag ger mig själv till slutet av veckan att bestämma mig, sedan måste jag bara köpa en av dem. Det börjar bli stressigt nu!

Har ni mina fina pinglor några förslag eller åsikter på vilken ni gillar bäst får ni gärna lämna en kommentar. Alla åsikter är varmt välkomna vid det här laget, för jag favoriserar alla tre och behöver experthjälp!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar