torsdag 27 oktober 2011

244.















Byxor, Halsband/Loppis - Tröja, Skjorta/Monki - Skor/Dinsko



Jag tycker precis som de flesta andra på den här planeten att det är så himla fint med en skjortkrage som sticker ut ovanpå någon fin tröja och tycker att det blev superfint med en smaragdfärgad sådan! Under kragen skymtar man ett tajt silverhalsband med flera kedjor som jag fyndade på loppis för en femma. Per tycker att jag såg ut som en präst med halsbandet sådär men lika glad för det är jag för vad vet han egentligen! Byxorna är ett annat gammalt fynd från loppis, 5kr kostade de och i strlk 34 och allt, perfa!!



Nu har Birdie åkt hem och jag försöker komma på något att laga till middag men förgäves då jag inte ens är hungrig. Men nånting måste man ju äta om man ska orka med en springtur ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar