lördag 22 oktober 2011

225.











Jacka, Scarf, Strumpbyxor/H&M - Skor/NewYorker - Skjorta, Shorts, Väska, Mössa, Skärp/Loppis - Brillor/Coop


Detta är vad jag hade på mig igår. Skorna är så himla sköna att jag förundras varje gång jag gått en heldag i dem! Och skjortan sen med kråset och ärmarna får mig att känna mig som Austin Powers på ett bra sätt, hehe!! Annars så funder jag på att färga de här shortsen svarta, tror att jag får mer användning av dem då:)




Idag har Per haft sovmorgon så vi sov ut till halvtio sedan klev vi upp och duschade, åt frukmost framför tvn och sen skjutsade jag Per till jobbet. Undra vad man ska göra nu då?

3 kommentarer:

  1. gaaahhh ditt hår! & kläderna också för den delen, fett snyggt!

    SvaraRadera
  2. vad jobbar per med?

    SvaraRadera
  3. Per jobbar på Intersport som försäljare och skidgubbe:)

    SvaraRadera