torsdag 20 oktober 2011

221.









Väst/Etsy - Byxor/Gina Tricot - Skor/Skopunkten - Tröja/Loppis - Pannband/H&M



Det här är vad jag har haft på mig idag, den stunden jag faktiskt stod på bena och gjorde något åtminstonde. Är helt slut på efter denna detoxvecka men nu är den äntligen över! Förresten tycker jag att det här pannbandet från H&M är så himla fint!!! Och så min älskade afghanväst som jag köpte i födelsedagspresent till mig själv<3 lätt den bästa presenten, hehe:)

Idag har jag varit så himla slut på så jag har bara vilat och varit och storhandlat med Emelie för att köpa normal mat igen eftersom detoxen är över. I vanliga fall går jag snabba promenader och joggar och den här veckan har jag tappat andan av att gå upp för trappen i hyreshuset, det är en trapp?!!!


Annars ikväll har jag bakat en Missisippi mud pie som jag ska tänkte visa bilder på och fresta er med imorgon, äta den tänkte jag också göra då!

Nu ska jag sova, puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar