onsdag 19 oktober 2011

220.

Hallå, här siter jag fullt hallooween klädd, men vad jag ska vara då det får ni se någon annan gång! Istället tänkte jag lägga upp lite dagens:) Jacka/Ebay - Tröja/Romwe - Väska/Loppis - Kjol/Hemmagjord - Skor/H&M - Hatt/Lindex

Idag har jag haft på mig en alldeles för liten kjol till detta väder, det kommer nog snö snart med tanke på hur kallt det faktiskt är ute nuförtiden!

Brunt och gult är en kombo som jag avgudar men använder alldeles för sällan! Idag ville jag känna mig litesådär härligt 70tals inspirerad med en touch av nutiden så därför blev det mockasiner, gul overzisad tjocktröja, fransväska och en sån där härlig fedora hatt i brunt! Älskar att det säger så mycket men ändå blir så enkelt:) Oj oj va jag babblar på här, nu måste jag kila för snart kommer Anna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar