måndag 17 oktober 2011

217.





















Jacka/H&M - Byxor, Väst, Väska/Loppis, Second Hand - Brillor/Asos - Linne/BikBok - Skor/Skopunkten


Såhär såg jag ut igår. Den här jackan är den jag köpte i Norrköping. Jag har länge velat äga en päls och med det menar jag självklart en fuskpäls! När jag såg den här inne på H&M i Linköping så kände jag att jag bara måste ha den. Jag hade egentligen tänkt mig en päls mer åt det brunröda hållet men sen så tänkte jag tillbaka på alla jag testat och att jag ogillade att håret smällte in så att man inte såg vad som var vad. Därför kände jag att det passade utmärkt med en grå päls som lyfter fram min hårfärg istället för att smälta in den. Jag tycker att den är jättefin men varje gång jag har den på mig tänker jag, herregud vad har jag på mig. Haha, jag har haft många extrema saker på mig i mina dagar det ska gudarna veta, men i min bok tar den här ändå priset. Jag gillar den men tycker att den är helt galen!!



4 kommentarer: