söndag 16 oktober 2011

216.

Bild via oraclefox


Hallå mitt i söndagen! Idag sov vi tills klockan var halvtolv, inte så konstigt med tanke på att nån jävla idiot till granne hade brandlarmet igång i några timmar inatt utan att stänga av det. Skulle någon tortera mig med ett brandlarm när jag är trött så skulle jag ge dem den informationen de ville ha oavsett konsekvenserna bara jag får sova!! Annars så är jag inne på dag tre av min detox och det går hyffsat bra. Jag hade inte räknat med att det skulle bli en sådan stor omställning eftersom jag redan är vegetarian men gud vad jag saknar bröd och mörk choklad!! Men snart är även söndagen slut och imorgon är jag halvvägs igenom så det är bara att härda. Jag får lite ont i huvudet i perioder och det känns som att jag äter hela tiden för att hålla mig mätt men mycket värre än så är det inte. Nu ska jag och Per ta en svängom i bilen för att göra ltie ärenden:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar