fredag 14 oktober 2011

213.

Här ser ni mina fynd från helgen i Norrköping. Jag kom hem därifrån med en genomskinlig skjorta från myrornas, en fuskpälsjacka från H&M, ett par kilklackar från NewYorker och en Iphone. Så var det med de fynden!


Idag börjar en lång vecka av enbart vatten, grönsaker och frukt. Jag och min kusin har nämligen detoxvecka vilket innebär att vi ska rensa ut gifterna i kroppen genom att bara äta sånt som är 100procent bra för kroppen, alltså frukt, nötter och grönt. Och detta är inget vi gör för att banta eller något isåfall försvinner hela poängen med det hela. Det handlar om att äta tillräckligt mycket och varierat för att bli mätt och belåten! Och det innebär inte heller att jag ska äta gurka och äpplen i en vecka utan alla möjliga frukter och bär och nötter för att få i mig av alla viktiga ämnen kroppen behöver. Nu ska kroppen bli ren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar