torsdag 13 oktober 2011

212.

Guess who's back from the dead!!!
Äntligen är datorn fixad och jag har en massa bilder som ligger och väntar på att bli postade så nu nedrans ska det bli bildregn imorgon:)
Jag börjar redan nu med en dagens från idag!



Kavaj, Sjal, Knästrumpor/H&M - Kjol/Hemmagjord - Polotröja/Loppis - Skor/Skopunkten - Brillor/Coop

Den här kavajen var något som min fina kompis Fia hade på sig när vi var ut i Linköping. Hennes kompis Jossan också för den delen och den var bara så snygg att jag också var tvungen att införskaffa mig en, och inte en dag försent! Emelie köpte en likadan också när hon såg min, den är alltså så tjusig att den skapar dominoeffekten!! Annars så börjar det bli kallt nu, kanske dags att införskaffa sig ett par vantar snart:)


På tal om något helt annat och uräckligt så har våran lilla kisseunge kissat och bajsat flera gånger idag, vad kan det bero på mån tro? Nu får vi gå och sova utan täcken och filtar för de har hon pissat ner, tur att elementen har startat igång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar