onsdag 12 oktober 2011

211.


Jag och en av mina allra finaste vänner Andreas för bra precis två år sedan.

Godkväll!
Nu har vi precis möblerat om i vardagsrummet. Jag får alltid för mig att vi ska möblera om precis när vi ska sova men inspirationen kommer till mig om nätterna, då är mina kreativa sinnen mer öppna! Nu är det lite varmare och mörkare färger i vardagsrummet samt lite mer kompakt möblerat. När vintern och mörkret faller sig på känner jag mig inte så sugen på att ha öppna ytor och fönster som släpper in allt ljust och alldeles vitt längre, då vill jag burra igen utsikten med mys och varma färger så som brunt och beige! Men nu är det dags att försöka sova, får se om jag kan sova dock då gubben sitter i sovrummet och försöker att laga datorn som jag ju lyckats crasha...igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar