onsdag 12 oktober 2011

210.



Jag är otursförföljd till hundra!!!

Igår när jag satt och redigerade massa bilder jag tagit på mina senaste inköp och dagens så ploppade det helt plötsligt upp en massa pop-up fönster där det stod att datorn blivit infekterad och så låste den sig helt. Jag fick panik mer eller mindre och kunde inget göra utom att vänta tills Per kom hem efter jobbet. Viruset har satt sig i systemfilerna men han jobbar på att ta bort dem nu så jag hoppas hoppas hoppas och håller tummarna att jag är tillbaka som vanligt imorrn igen!
Men det känns verkligen helt mobbat att inte ha någon dator nu när jag väl är hemma och kan blogga igen. Galet irriterad blir jag, vet inte ens vad jag gjort för att få viruset i datorn. Nu hoppas jag bara att alla bilder och filmer och musik och sånt överlever denna lilla krasch och finns kvar när allt är klart! Bla bla bla vad jag maler på nu men för att göra en lång historia kort så suger min blogg för tillfället då allting verkar vara emot mig, men jag jobbar på det och är snart tillbaka:)

1 kommentar: