tisdag 11 oktober 2011

209.

Hallå där, nu är jag hemma igen efter en välbehövd helg på annan ort! Vi har gjort så mycket kul i Norrköping. Sen så har jag ju hälsat på Fia i Linköping också och det var verkligen välbehövligt, lika roligt som vanligt att träffa den fina tösen!



I Norrköping hos Pers föräldrar har vi som mest myst, vandrat runt i den otroligt fina staden som rekommenderas starkt och ätit gott. Det har verkligen varit en toppenhelg så det tackar jag svärmor för:) Lite tråkigt är det dock att kameran inte höll mer än bilresan ner. Hade varit roligt att visa bilder från helgen som gått. Tur att man köpt en ny telefon som tar bra bilder säg;)




Och nu kommer allting bli som vanligt igen med bilder och uppdateringar:)


Här är några bilder på vad jag hade på mig i torsdags åtminstonde.

Tröja/Romwe - Kjol/Sydafrika - Skor/Nelly - Hatt/BikBok

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar