torsdag 29 september 2011

195.


















Jacka, Loafers, Klänning, sjal, Armband/Loppis - Strumpbyxor, Solglasögon, Armband/H&M




God kväll i stugan! Det här är vad jag har haft på mig idag. Jag tycker dock inte att kläderna gör sig rättvisa på bilderna, mycket finare i verkligheten:)Jag tycker att skorna och klänningen plockar upp varandra så fint då båda skiftar i samma färg, Vilket inte syns lika tydligt på bilderna. Jag la till ett par ceriserosa strumpbyxor för att lyfta fram burgundyfärgen ännu mer och sen är det ju bara så kul att leka lite med färger!!

Jackan är ett loppisfynd för 20kr och ett välanvänt sådant. Klänningen är en av de klänningarna jag använt mest av mina klänningar, det är egentligen en tröja men då jag är så kort så funkar det bättre som klänning. Och skorna sedan är så fina att jag nästan skuttar till av glädje då jag kollar ner på mina fötter. Jag tröttnar aldrig på dessa skor och har ägt dem i snart fyra år. Och de kostade bara 5kronor på loppis och var aldrig använda, det är ett fynd om något!!!


Ikväll har jag hur som haver sprungit i backar med KusinVitamin Anna och sedan ätit cupcakes och kollat på True Blood.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar