måndag 26 september 2011

190.













Kavaj/H&M - Byxor/Cubus - Tröja, Halsband, Skor/Second Hand, Loppis - Solglasögon/Dollarstore - Bälte/Dannas gamla

Såhär gick jag klädd igår i det helt underbara höstvädret som var!

Jag passade på att blanda in lite ljusrosa och ljusgrönt tillsammans med den gammelrosa kavajen för att få klä mig lite somrigt för troligtvis sista gången i år. Till detta bar jag mina bruna stövlar från Second Hand med de sötaste gulddetaljerna och mina solglasögon även de med gulddetaljer samt ett brunt skärp och ett trähalsband som kostade mig en krona på loppis!


Förövrigt så värker min rygg något hysteriskt idag. Jag kan knappt röra mig. Såhär sitter/ligger jag och redigerar bilder istället. Har börjat redigera till alla bilder på bloggen så nu är de flesta snart klara och tilltuffsade!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar