söndag 25 september 2011

188.








Ringar, Skinnbyxor/H&M - Tröja, Trenchcoat/Monki - Skor/Skopunkten - Solglasögon/Asos
Detta är vad jag hade på mig i fredags när det var fest och allt. Jag matchade tröjan med jackan och la till ett nagellack i liknande färg som lyfte fram kläderna ytterligare.
Jackan är köpt på Monki för 40kr och är en av mina favoritjackor! Det är den mest använda av mina trenchcoats, har ju fyra till men ingen så fin som denna:)

Annars så blev det som sagt skinnbyxor igen. Men jag har inga normala byxor, bara skinn eller en massa olika färger. Det börjar bli kallt ute så jag

funderar på att investera i ett par hederliga blåa jeans. Har sett att det finns billiga jeans på H&M nu.

2 kommentarer:

  1. Snyggt snyggt! Gillar mest då du har jackan till :D
    Sv: Ja men okej! Då hoppas jag att det fortsätter gå framåt för dig! Vad vill du göra då du har blivit bättre? :)

    SvaraRadera
  2. underbar färg på jackan och blusen, gillar bilden där du tittar åt sidan bäst. Det är vackert.

    SvaraRadera