torsdag 22 september 2011

185.

Hallå där! Då har man varit ute i regnet och sprungit intervaller i uppförsbacke med Anna. Härliga tider;) Igår blev det inga gamla bilder på hur jag sett ut i tidigare år och idag har det varit dött här därför att min dator har hängt sig och vägrat att fungera, men nu är den igång igen:)

Såhär ser jag ut idag i alla fall. Jag har blandat lite olika mysig
a höstfärger och till det har jag haft beiga boots och en beige trenchcoat. Tyvärr hann det inte komma med på bild då regnet utan förvarning började ösa ner. Halsbandet jag har på mig idag hade jag glömt att jag äger. Jag hittade det häromdagen och glad för det är jag då det passar helt utmärkt till tröjan om ni frågar mig! Tröja/Gina Tricot - Solglasögon/Asos - Shorts/Sytt själv - Halsband/Loppis - Strumpbyxor/H&M

1 kommentar:

  1. åhh TACK snälla du!!! så glad du gör mig :)

    ..å vad coolt du har matchat! sjukt snyggt, men otippad färgkombo!

    SvaraRadera